exprimenterar

Som ni läsare säkert märker så håller jag på och leker lite med bloggen, får lite assistans och hjälp av min storasyster som faktiskt är webbprogramerare men det arbetar hon inte med men hon kan iaf ldet hon håller på med :)
Hoppas ni tycker om den när allt är helt färdigt & om någon har något förslag på hur ni vill att bloggen ska se ut så uppskattas det.
Annars så var jag nyss på BVC på kontroll och sen hos barnläkaren för undersökning, min lilla älskling väger nu 4730g och har då gått upp 390g på 1 vecka :D och är 58cm och har växt 4cm på 1vecka- känner mig väldigt stolt nu :D
Undersökningen hos läkaren gick fint och de var inget fel på lille William.
Sen ringde Adam som har hand om unga föräldrar/unga mammor gruppen jag anmält mig till och frågade om det var okej om han gav mitt nummer till en journalist som ska skriva om unga föräldrar som kombinerar skolan samtidigt,
som jag då som ska plugga hemifrån samtidigt som jag är ledig för att kunna hoppa in i 2an när ledigheten är över.
Självklart sa jag att det var okej att han gav mitt nummer till henne för det kan ju vara en bra och rolig sak,
sen sa han något om att hon också skulle göra nån inspelning om det men han visste inte så mycket om den saken så det får hon själv berätta om. Så hittills har dagen varit väldigt bra :D
Robin var såklart väldigt glad & stolt över att höra att vår son ökat så mycket i vikt & längd, han var tyvärr inte med på kontrollen eftersom han går i skolan & skulle ha någon redovisning nu.
Skulle varit i skolan nu men svetslokalen är inte helt färdig så det blev mer en kompliteringslektion nu och jag är färdig med allt så jag kan vara hemma och ta det lugnt, skönt att den lilla sover just nu dessutom så jag har tid att uppdatera.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0