en vanlig torsdag

Var så sjukligt trött imorse när ja klev upp runt sju tiden för att hinna i tid till skolan som jag ändå inte gjorde, kom väl ca 5min försent så jag var inte jätte sen. Vi skulle ju har vår första lektion i lindvreten och den ville jag vara med på så jag pallrade mig upp ur min varma säng imorse och det var fruktansvärt jobbigt.
Ångrade mig nästan så fort jag satt mig i klassrummet och kände hur himla gärna jag skulle vilja krypa ner i sängen igen och somna om men to late, var med till lunch och efter det var jag tvungen att gå. Var tvungen att vara någonstans klockan ett med mamma och efter det köpte vi en del till Robins present, han fyller ju 19 på måndag- grattis i förskott ! :D
Och nyss fixade jag en annan del av hans present så snart är allt färdigt, det är en present med tanke bakom förstår ni ;)
Så min dag har varit rätt bra idag william sover nu så jag tror jag ska vila lite innan han tänkt vakna en sista gång innan vi somnar för natten, imorgon ska jag iaf hem till robin för att Victor vill filma den lilla lite och träffa honom & det ska väl bli roligt...Lite konstigt kanske att vara där nu när vi inte är tillsammans men ändå någon gång måste bli den första.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0