bebis och jag

Shiit vad skönt det var att få sova ända till strax efter elva imorse viserligen somnade jag inte förens ca kvart över ett eftersom min älskling hade lite ont i magen och inte kunde somna men ändå, dessutom fick jag äta frukost i lugn och ro utan ett pip från honom. Verkligen en toppen start på dagen !
Nu försöker jag få tag i emelie eftersom vi skulle ses idag men de går ju inge vidare så nu ska jag till skärholmen & träffa jozephine och så ska ja prata med mamma för då kanske vi kan gå upp till pappa och hämta lite saker vi behöver, som flaskor så att jag kan pumpa ut tillräckligt med mjölk så att robin klarar sig hela dagen den 5e februari.
För då ska jag till kungsberget och åka skidor med skolan och då frågade jag honom ifall han kunde vara hemma med junior om jag pumpade ut mjölk och det ville han :)
Ne nu hör jag hur det väsnas lite ifrån sovrummet för junior & mamma ligger och halv sover, dasg att klä på honom så att jag kan åka någon gång.


Där är han sittandes i vagnen då jag och mamma var på ikea för någon dag sen :) <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0