Babyshower

Sen en sak till, min babyshower kommer hållas nu på lördag mellan 2-4.
Och det är inget måste att köpa något till William eller mig, det är mest tänkt så att ni mina vänner ska få träffa underverket så att jag slipper träffa alla en och en och visa honom för de blir rätt jobbigt efter ett tag :P haha
Men om någon funderar på att köpa kläder så passar storlek. 62 och uppåt :)
Kommer märka vägen hit med nå grejer längs vägen, typ gröna band eller något liknande så att folk hittar hit.
Men skriv gärna på facebook om ni kommer eller inte så att jag vet, tack !


 William i hans gym :)   William i mosters knä, se så fin han är .

Postat av: em

ååh, tröjan passar prefekt! :D vad glad jag blir!

2009-01-13 @ 20:14:18
Postat av: Jennifer

vad William är söt!

2009-01-15 @ 12:03:02
URL: http://thehappyone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0