är helt slut

Psykfallet till slampa som robin dejtade var såklart tvungen att ringa och säga/hitta på att hon var gravid igår så jag bröt ju ihop, orkade verkligen inte med mer skit nu det räcker med allt som varit hittills. Det där var det sista jag behövde höra nu när jag precis hade börjat må lite bättre & ökat sakta i vikt men nejnej då får man ett sånt jävla besked !
Det värsta är ju att de faktiskt hade sex -blir sjukt äcklad av att mitt exs penis redan varit i någon annan när ja hade den helt priviligerat för mig själv i 1½år ...menmen gjort är gjort.
Fast robin blev ju skit förbanand på henne & skällde ut henne för att hon ringt och sagt det till mig när hon visste att jag mådde lite dåligt och lala, sen sa han idag att hon måste hittat på det för att hon hade sagt till honom att hon hade p-spruta/p-stav så nu vet jag inte vad man ska tro :S
Så jag har tillbringat natten på SÖS psykakut för barn och ungdomar eftersom jag mådde så jääävla dåligt igårkväll & då blir ju sos såklart inkopplade och om de skulle anse att jag är en olämplig mamma kan jag lova att den där Elins liv kommer blir riktigt jävla tråkigt de närmsta månaderna för då är det hennes fel & delvis robins.
Men hon verkar ju inte ha fattat att han fortfarande gillar mig & tänker på mig ,saknar mig m.m , skickar lite sms då och då för hon tror väl typ att bara för att han gjorde slut o sen träffade henne ett tag så har han kommit helt över mig,
men nej tyvärr så är inte fallet. Han är bara trött på allt just nu & orkade inte försöka få vårt förhållande bra så då gjorde han slut istället'för vi bråkade ju ändå så mycket- graviditetshormoner enligt mig, men han trodde ju att jag överdrev.. han valde den enkla vägen och nu är allt som det är.
Men det är ju vad han säger till mig & jag har ingen aning om vad han säger till henne så jag ska inte vara alltför elak.
Jag stör mig däremot på att han får mig att hålla fast vid honom trots allt han gjort bara för att han säger såna saker som att han tänker på mig & jr jämt och för att vi hade det helt fantastiskt precis när jr kom,
det är ju därför jag inte bara skiter i honom och går vidare.
Eftersom jag så himla gärna vill ha det så bra igen & för att han och william är så äckligt söta ihop :/ <3

Jag har ju sagt till honom att jag fortfarande älskar honom och att jag vill ha honom tillbaka & då har han sagt att han också älskar mig på ett sätt & vill ha tillbaka mig på ett sätt men att han just nu inte vet vad han vill & därför inte vill ha någon alls för stunden.
Sen vet jag ju inte om vi menar samma sorts älskar & vill ha varandra tillbaka för de känns inte som det jämt,
" vi får ta en dag i taget nu & ta det lugnt allt kommer bli bra" som han säger med jämna mellanrum och han har väl rätt.
Vi får låta tiden utvisa hur framtiden blir för man kan ändå inte bestämma över ens framtid..

Är jag en idiot som fortfarande vill ha honom ? borde jag kanske skita i honom och bara låta honom vara pappa till william och inget mer ? han kanske inte förtjänar mig när han gjort som han har, men ens känslor kan man inte styra över :/

Postat av: Thessan

Den slampan kommer inte leva så otroligt länge till om hon fortsätter så här det kan jag lova.

Ta hand om dej gumman så ringer jag senare ikväll!

Puss på dej!!! O du e världens bästa mamma!!!!!

2009-01-21 @ 09:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0