ÄNTLIGEN !

Jaa de var fanemej verkligen på tiden, nu för tiden hinner jag ju aldrig uppdatera bloggen varje dag för så fort datan är på så vaknar william - det är precis som om han känner det på sig ! ;O haha
Men nu har jag sövt honom med en lång barnvagnspromenad till lidingö och hem igen, alltså inte bara åka fram och tillbaka dåra utan jag var hemma hos Emelie :)
Igår var plutten med mig i skolan hela dagen -som farbror viktor sa " Ja de kanske var i tidigaste laget men viss mognar ju tidigt :D", han skötte sig bra och skrek inte alltför mycket utan var rentav ganska tyst under hela dagen.
Han sov lämpligt nog då vi fick testa att köra lastbilssimulatorn och det var skit roligt :D
Och iförrgår var lille William i Sturegallerian för första gången med tant Emelie & mig, eller han var där en kort stund i måndags också fast då var gubbe Erik & hans vän Måns (tror jag) också med.
Så idag vid 1 tiden var jag förbi Öppna Förskolan i Liljeholmen för att träffa Adam som informerade mig lite om unga föräldrar/unga mammor gruppen som han & en till har och det lät som en kul idé.
Bara att hoppas att de andra mammorna är trevliga så att man trivs.

Och all den här röran med robin är ju helt insane, vet varken ut eller in men som det ser ut nu är han & den där flickan inte tillsammans för att jag skällde ut robin och sa något i stilen med "antingen hon eller din familj !" och då valde han junior ;D haha. Så nu har jag makten över när han ska träffa oss och inte, vilket är skönt för då behöver ja aldrig sitta och vänta på honom och han "kanske inte dyker upp för att något annat kom i vägen" för det existerar inte.
Han har fått en chans att vara en bra pappa på och om han missbrukar den blir de inte roligt.

Men nu måste jag äta, får uppdatera den imorgon om jag får någon tid över till det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0