william din busunge

Haha glömde skriva att när junior åt när vi var på IKEA så satte han i halsen så att han spydde upp allting och då lyckades han spy på mina byxor så att det såg ut som att jag ahde kissat på mig :P :$ hehe
Sen när han fick massage iförrgår kväll i soffan så kissade han på mig & soffan 3ggr och kvällen innan det kissade han också 3ggr i soffan, men de gör inget för han ligger på en filt och två handdukar för att soffan inte ska bli förstörd ;)
Lilla william föredrar tydligen att kissa utanför blöjan och de är ju skönt för då kan man hoppas att han blir blöjfri tidigt, fast och andra sidan de är robin som ska ta hand om det där :D
Ska bli roligt att se hur det kommer gå ! hehe

nu flyger william på min axel, hej svej vad det går bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0