måndag & tisdag

Här sitter man idag igen och är relativt nyvaken junior var ganska jobbig igårnatt när vi skulle sova. Han somnade men måste drömt en mardröm för helt plötsligt vaknade jag av att han grät & skrek så mamma tog han en stund men sen tog jag tillbaka honom och då lugnade han sig och somnade om efter en stund, men ändå de är hemskt att bli väckt när man precis har somnat.
Jag ska egentligen vara i skolan nu men jag orkade inte gå upp när klockan ringde eftersom jag sovit rätt dåligt för att jr hållt på, men de allt gnäll och skrik gör mig egentligen ingenting för han är så himla mysig på morgonen när han vaknar.
Ligger och pratar med täcket och lampan & skrattar för sig själv precis lagom länge för att jag ska hinna äta frukost ostört.
Nu har jag kopierat två filer till min mejl så att jag ska kunna öppna den i skolan imorgon och göra klart de två läxorna som bara är halvfärdiga, för imorgon ska jag iaf till skolan hur trött jag än är !
Annars så ska jag och mammsen till IKEA idag och köpa galgar och något mer så man slipper vika de kläder som egentligen borde hängas in i garderoben och för den delen är de synd att man aldrig vinner på lotto för då kunde jag få göra en ny garderob och med det får jag lite extra utrymme menmen sånt kostar så de lär ju inte bli av på något år.
Sen ska robin fråga hans mamma & bror när det passar bäst att vi åker ut till dem för farbror victor och farmor paloma har inte träffat plutten på 2 veckor och han växer ju väldigt mycket på bara 2 veckor, så nu är det snart dags att träffa honom igen.

Annars så var ju robin här igår och vi hade de rätt lugnt och kul tillsammans, blev lite ledsamt innan han skulle åka hem för att vi satt och smsade om lite saker jag undrade & sådär men i det stora hela var dagen lyckad.
Svaren på vissa frågor jag ställde var kanske inte de svar jag hade velat få men jag föredrar ärlighet före lögner så aa men sen skrev han ju en sak som iaf gjorde mig lite glad men de är privat så det skriver jag inte här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0