Fördriver tiden

Vaknade sjukt tidigt vid tio över sju då jr vaknat och inte somnade om, han brukar aldrig vakna före åtta i vanliga fall men idag så passade det tydligen inte att sova lagom länge.
Så vi gick upp och åt frukost kommer inte ihåg vad vi gjorde sen men efter någon timme då han väckt Victor också så somnade han äntligen och jag & robin gick o la oss. Vi var så trötta så att vi somnade och då vi sov som allra skönast hör vi victor skrika " HAN HAR VAKNAT!"  och de var den stunden.
Sen skjutsade robin victor till hans någon kompis & då passade jag på att dammsuga hans & victors rum, trappan och biten emellan deras rum. Efter det så har jag plattar håret medans robin vad borta och under tiden han lagade lunch.
Har nyss varit ute och gått med junior för robin var alldeles för lat för att följa med ut.
Så jag har inte gjort så mycket hittills denna dag och klockan är bara tjugo i fyra och de känns som att klockan är strax efter sju men de var väl för att vi gick upp så tidigt.

Annars så har vi pratat lite om diverse saker och inte kommit fram tilll någon bra lösning på någonting..som vanligt typ.

Nu  ska jag gå och titta till jr som ligger i vagnen och sover.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0