jaha så vart man sjuk..

Fick panik ont i magen igår, det började egentligen på morgonen men försvann under dagen men sen kom det tillbaka när Robin hämtade mig hos Kajsa och under natten kunde jag inte ens sova.
Eller jag somnade till och sen vaknade jag av att jag låg och kved & hade jätte ont, så vid kvart i två orkade jag inte ligga i sängen och ha ont så jag ringde mamma.
Femti minuter senare kom pappa & syster-yster som är tillbaka nu och hämtade mig, oturligt nog så vaknade jr en kvart senare och Robin som var jätte trött var inte så glad men han överlevde natten och det gjorde jag med.
När jag var hemma så somnade jag äntligen efter ett besök på toaletten.
Nu försöker jag äta lite så att jag får lite energi tillbaka, jag skulle ju egentligen ha hjälp till under skridsko skolan vid elva och sen hade jag tänkt åka tillbaka men vi får se om jag orkar åka ut under dagen.
Senast jag kände mig så här "tom" i magen var när jag var gravid och spydde som en fontän..nej jag är inte gravid.
Nu ska jag fortsätta se på film, just nu ser jag på Harry Potter och Fenixorden och innan dess var det Ratatoullie som jag såg på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0