kort uppdatering...

Nu sover William i sin säng sen tjugo minuter tillbaka och jag njute ri fulla drag av att se på CSI:NY i tystnad, det gick faktiskt väldigt fort idag.
Vi är hemma nu igen och jag har tagit lite bilder men det blir inga nu, laddar upp några bra när jag är pigg.
Är helt förstörd över brist på sömn under helgen, William är inte lika lätt att natta när vi är hos Robin varför vet jag inte men så är det och sen vaknade han väldigt tidigt idag & jag och Robin låg och diskuterade religion bla innan vi somnade igår natt.
Eftersom religion är ett känsligt ämna så väljer jag att inte ta upp något av det vi diskuterade, inte just nu i alla fall.
Då var klockan ändå inte särskilt sent när vi somnade men nu har jag vant på mig att sova när William sover så de gånger jag kämpar för att vara vaken längre blir jag jätte trött och seg på morgonen efter.
Så nu har jag lite ångest över att jag inte övningskörde idag men det får bli imorgon och alla andra kvällar då jag är pigg.

Sen är jag rejält taggad inför skolstarten på onsdag, jag är nog ganska ensam om det men det står jag för!
Imorgon ska jag nog gå förbi elgiganten och köpa en hdmi sladd så att jag kan koppla upp filmer/videoklipp i datan till tvn och se på stor skärm, de borde inte kosta särskilt mycket. Pappa trodde några hundra kronor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0