"Hej jag har en blogg och tjänar mer än jag borde, alla älskar mig"...NOT

Nu har jag nyss matat junior och burken tog slut så det fick blir lite banan men nu tror jag han är mätt för han sitter på golvet och leker med en kastrull.
Så nu ska jag höra av mig till Malin för vi skulle gå till Coop och köpa en pool till dem som de ska ha hemma med sådana där bollar som finns i bollhav på McDonalds sen skulle Sam och William leka ett tag.

Annars så satt jag och tittade igenom alla mode/fjortis-bloggare som Kissie och Dessie, ja jag blir långt ifrån glad när man kollar in deras bloggar men men.
Såg också den nya (?) bloggen, falsksanning och det var lite rolig läsning i den om man gillar eller känner till de olika modebloggarna eller som jag kallar de fjortisbloggare som tror de är något.
Får ägna att annat inlägg till att skriva om det jag läste om i bloggarna senare till kvällen.
Jag kan i alla fall säga att jag är STOLT över att vara mamma fast jag bara är sjutton år, that's it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0