Anamaria gör comeback,hockeymorsa varför inte?

Igår följde jag som sagt med Emma till ishallen lagom till när hon hade träning, hon hämtade mig på moppen hemma hos mig och jag hann precis springa upp och byta kläder och äta upp min smörgås i en rasande fart.
Undertiden hon tränade passade jag på att övningsköra med pappa och sen när deras träning var slut pratade jag med deras tränare och vi bestämde att jag ska vara med under försäsongen och se hur det går,  
I'M BACK IN THE GAME.
Bestämde att jag inte behöver binda mig till något förens jag kännt efter men jag längtar så sjukt mycket efter att få svettas och ta i & förhoppningsvis bygga lite muskler och gå upp i vikt samt förbättra min kondition.

Sen när försäsongen är över får vi se hur det blir, ska i alla fall delta på deras träning imorgon men kommer dock inte ihåg vilken tid men det ska jag kolla strax och då ska jag passa på att prata med han som är ekonomi ansvarig.
Pappa deltog i föräldrarmötet som hölls igårkväll så Emma skjutsade hem mig till en förfärad William, hörde från det att hon stänge av mopeden att han skrek så det tog inte lång tid tills han hade somnat.
Ska bli intressant hur jag ska lösa barnpassning under den tid jag kommer vara och träna men det ska nog gå bra.

Postat av: Patricia & Patrik, unga föräldrar till Saga

svar: ja verkligen skönt att jag slapp bristningarna!

Hmm det är lite både och saknar faktiskt magen ibland och känna rörelserna inuti men det är också grymt skönt att inte vara så stor och klumpig och kan ha mina kläder igen :D

2009-08-22 @ 10:35:13
URL: http://popblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0