1år med älskling (': <3

Idag firar jag ett år med min kära, känns helt sjukt att tiden har gått så fort !
Är iaf hemma hos honom fast från början skulle vi vart hos mig men eftersom Robin inte investerat i något +kort eftersom han har bil , så fick jag åka till honom .
Blev ju inte riktigt som jag tänkt mig men det är okej ändå , de e ju tanken som räknas som sagt :)
Spat igår blev riktigt lyckat så nu är man lika len som en bebis i huden & fräsch , änsträngde mig faktiskt för att se lite bra ut - mer än vad Robin gjort iaf !
Efersom jag sover över så får ja väl gå upp med tuppen imorgon för att komma i tid till skolan , men men  .

Nu kom robin hem igen :D han & Viktor ( hans lillebror )  hade varit över hos hans bästis Tobbe för o kolla på hans baslåda som han byggt i bilen medans jag såg på Andra Avenyn på datan, gotogo (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0