Regnet bara öser ner..

Åh så himla typiskt  vaknade och gick upp , åt frukost och sådära ,såg att de duggade lite innan ja gick hemifrån & märkte att det vräkte ner när ja kom ut vände & hämtade ett paraflax (paraply) så ja inte skulle bli som en sur tvättsvamp :P hehe
Går ner och är vid grillen när jag ser att bussen kommer , en ljudlig suck inombords då ja vet att om jag hade kunnat springa så hade jag hunnit med bussen utan problem men eftersom ja inte ska springa såå..
en kvart på en halv torr och blöt bänk i väntan på nästa buss , kul start på morgonen .

Var på föräldrar utbildning igår med storasyster för jag lovade ju Robin att han bara behövde följa med en gång .
De va lite kul faktiskt speciellt när tjejerna som höll i kursen pratade om att bröstmjölk är bra mot det mesta små saker barn kan få just då var det torra och irriterade rumpor hon menade och att sånt där vitt pulver inte är så bra att använda längre, när två av de vuxna männen fick massa konstiga bilder i hjärnan och började skratta .
Den ena menade att de kändes som att vi kvinnor ska stå och spruta mjölk lite överallt och gjorde en gest om hur han menade och ja måste säga att vuxna män inte alls behöver vara så tråkiga som man kan tro .
Iallafall inte de som följde med sina tjocka flickvänner på kursen för de skämtade och skrattade åt alla möjliga små saker som man kan tänka sig att en kostymnisse inte kan skratta åt .
När kursen var över så fick vi en kopia med allas nummer och namn ifall man ville träffas igen när barnet är fött , men vi är ju så unga så jag tror inte vi är så aktuella att träffa i de andras ögon eller så har jag helt fel och det är motsatsen för de kanske tänker, de är så unga vad spännande och se hur de klarar sig men de e ju ett tag kvar .


Postat av: emleie

ååå jag bara längtar till att få se lillen:)

hoppas allt går bra

2008-10-16 @ 20:57:03
URL: http://emeliiegustavsson.blogg.se/
Postat av: Anamaria

jag längtar oxå :P han skulle ju kunna se ut på så många sätt eftersom ja är mörk & robin ljus :') hihi

Det ska de säkert göra !

2008-10-17 @ 15:09:16
Postat av: emelie

ja han kommer bli så söt.

lite mulat med krullit hår iiiii lööööv dem

så gulligt

2008-10-17 @ 20:31:51
URL: http://emeliiegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0