Nu idag dåra ,

Vaknade väl runt sju och tänkte " fan kan man aldrig få sova ut ! " så jag fick gå upp ändå & kila på toa, för kissnödig är man ju hela tiden :P drack lite vatten och somnade om . Vaknade igen vid nio - halv tio och bestämde mig för att gå upp & käka frukost eftersom ja hörde att mamma äntligen var vaken - sällskap mums ! :)
Tog väl någon timme innan ja ätit upp frukosten , men det berodde på att jag satt vid datan & laddade upp bilder på magen på facebook eftersom alla tjatar (a) hehe  och sen bestämde jag att vi skulle ut och gå .
Så vi gick till västertorp och gick egenom marknaden , gick in i en butik med barnsaker och fastnade .
Köpte en vinteroverall och 2st pyjamaser, ur gulliga & lagom pojkigt också .
Nu slipper lille William att frysa när vi ska hem från sjukhuset eller ska åka bil någonstans.

Annars så kom jag på att jag stötte på Stefan , Jozephines pappa ,på VI när ja skulle köpa glass i torsdags och nu har jag ordnat så att han kommer över någon eftermiddag i veckan och kollat på tapeterna så han kan måla om sen .
Men nu ska jag kila & se reprisen av top model så jag får veta vem som vann & efter det ska ja läsa de 41 sidor som återstår av första boken ja läser .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0