Klassåterträff :)

Nyss kommit hem efter att ha varit på klassåteträff , nu har man ätit sig mätt och är trött & ska strax gå och lägga sig för i helgen har man en hel del att fixa .
Alla ville känna på lilla magen och hoppades på att junior skulle sparkas & slåss hej vilt men tyvärr så rörde han sig bara lite och den enda som verkligen fick känna något var Idil som råkade ha sin hand precis när han gjorde något ,
sen så låg den lilla rätt stilla när alla andra hoppades på att få känna något ;/ :)
Kul att se hur alla såg ut nu, inte några sådär WOW på någon speciell förens när ja såg att Ludde piercat läppen och färgat håret väldigt mörkt annars va de lite aha okej hon/han har ändrat frisyr och sånt men kul ändå.
Själv är man ju rund som en boll på magen så jag har väl förändrats markant sen vi gick ut 9an (a) haha
Innan ja gick hem från centrum så träffade jag Emma och hennes pojkvän Timmy så vi stod och pratade ett tag,
sen körde pappa & syster förbi så ja slapp gå därifrån :P de hade ändå varit och övningskört så det var ingen omväg att hämta mej .

Annars imorse fick jag nästan ett raseriutbrott då vissa personer i klassen inte kan visa hänsyn till att alla inte nöjer sig med G i matte, utan vill ha lite lugn och ro så man får något gjort !
Om de bara nöjer sig med G så är de väl deras val, men jag satsar på höga betyg så jag kan plugga vidare sen och när vi har prov på måndag känns de rätt viktigt att få något gjort på sista mattelektionen .. då kan man väl acceptera det och hålla låg profil - så mycket begärt är det väl inte ?


Nu önskar jag att Robin va här så jag kunde få ligga och mysa i sängen med min kärlek innan man somnar men om jag har lite tid över ska vi ses i helgen, saknar min baby jätte mycket - blää ! :'( <33
Har för den delen tvingat robin att gå på krogen imorgon om han orkar, han har ju inte vart på krogen än fastän han varit 18 sen i januari hehe så jag tyckte att nu är det dags, han måste dit innan vår älskling föds ! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0