HAHAH

Jag säger bara ett ord och det är : KAAAOS ! , totalt jävla kaos under svenska timmen idag när Katarina skulle berätta i vilken ordning hon vill att vi ska skriva vår artikel om stress & när vi ska sätta rubrik på texten .
Att den ska sättas sist och inte först - då Jesper trodde att hon menade att rubriken skulle vara längst ner när hon menade att den ska skrivas sist men vara högst  upp .
Efter det skulle hon förklara hur man fixar radavståndet 1.5 från enkelt & då bröt kaoset ut igen, haha Rickard den ****** som tror han är bäst på allting skulle försöka förklara men hade såklart fel, precis som oss andra som hade glömt hur man gjorde .
Sen sa jag något smart & då slänger Marcus ur sig: jag måste ju hålla med nu för hon är liksom på min "sida" om du förstår , hehe vi håller ihop liksom . För det blev nästan så att det var "vår" sida och "deras" sida , typ som  de smartas sida och idioternas sida :P haha
Så Katarina fick visa efter en stunds gissande men shit vad jag skrattade när Rickard och någon annan skulle gissa hur man gjorde & sen när halva klassen gått och satt sig i ett annat klassrum för eget arbete så skojjade vi lite hämningslöst om att man får lust att döda honom ibland .

Efter skolan åkte jag iaf & lämnade min platt-tång till Thessan och åkte hem , nu sitter jag här och skriver men ska faktiskt slänga mig vid tvn & se på las vegas och äta mellanmål .
Ps. Ugly Betty & Desperate Housewifes hade premiär igår och ikväll har Grey's Anatomy premiär :'D YEY !

Postat av: amanda ring

drömde häromdan att jag kände på din lilla (stora) bebismage och att ungen sprakde som in i helvete!! det var typ läskigt. lägg in bilder på magen så man får se hur det ser ut på riktigt... och glöm förfan inte att jag ska få hälsa på bebben när den ploppat ut :)

2008-10-02 @ 19:28:23
Postat av: Anamaria

haha nej vad roligt :'D för han rör sig faktiskt väldigt mycket, ibland ser man något som sticker ut på ena sidan och något annat på andra sidan !

sure kan ladda upp någon bild på FB :)

ps. ses ju ändå på återträffan och ja du kmr få träffa honom när han pluppat ut (:

2008-10-04 @ 09:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0