bebiskläder <3

Under helgen har jag haft fullt upp med att sortera bebiskläder enligt storlek och lägga fram de i rätt ordning samt att jag gjort i ordning skötbordet, lagt fram de bebiskläder vi ska ha med till sjukhuset i bilbarnstolen.
Och så har jag lagt in mina kläder i min garderob i mitt nya rum istället för att ha de liggandes i min gamla klädställning som mamma fått nu , nu har jag lämnat in min telefon på service igen och får väl vänta i tusen år som vanligt innan man får tillbaka den !
Träffade min kompis Eda i lördags och det var skit trevligt, hade inte setts på tusen år så de va kul . Hon har växt en del sen sist så nu är hon längre än mig som typ resten av sverige :P haha

Imorgon ska vi på vårt sista möte hos barnmorskan :') <3 kul men ändå lite små sorligt antar jag ...
Men nu måste jag gå för nu ska jag ner i verkstaden och öva på säkerhetskontroll på engelska. - som för den delen gick finfint .

btw: igår föll första snön och den försvann fanemej lika snabbt också ! :(  men de va fint så länge det snöade, någon mer än jag som såg alla stoora fina flingor falla till marken ?
Hoppas de är snö under julen, de vore ju lite trist med en jul utan snö /;
nu ska jag gå igen, ska se på las vegas och sen på premiären av unga mödrar som börjar igen på 5an .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0