William <3

  Första turen med barnvagnen  Världens sötaste älskling :)
  Se så söt han är när han sover !

Han bara växer och växer för var dag som går, jag ser ju inte så jätte stor skillnad men det gör tydligen alla andra och det är ju bra :)  vi saknar robin just nu eftersom han är hemma för stunden då han sålt ena bilen men vi kan glädjas åt att han är här om någon timme !
Just nu ligger plutten i min famn o vilar efter att ha ätit, han ligger o kollar på allt runt omkring oss & verkar väldigt fascinerad.

Postat av: em

nej, gud så sööööt han är! Jag måste hälsa på dig snart! :D

2008-12-13 @ 19:56:19
Postat av: Anamaria

hihi a en riktig prins ! :)

absolut men tyvärr så hinns de nog inte med innan jullovet så de får nog bli efter för ja är inte hemma första delen av julen & runt nyår är jag nog med robin <3

2008-12-14 @ 18:11:06
Postat av: Josipa

Så söööööööööööt han är :O gud, kmr smälta framför datan.

Hej på dej me anamaria vet inte ifall du minns mej :) grattis till ditt nya barn! :D

2008-12-15 @ 18:12:19
Postat av: Anamaria

Naew tack så gulligt sagt ! :)

Jo de e klart jag minns dig, jag är ingen guldfisk haha D; och tack igen

2008-12-15 @ 19:33:32
Postat av: Piff:D

Han är världens sötaste:D I can´t wait to see the two of you<3

2008-12-15 @ 21:34:43
URL: http://emmamarialundgren.blogg.se/
Postat av: Laura

guuuuuuud vad söt!!!!

2008-12-18 @ 20:56:08
URL: http://typlaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0