Junior :)

Idag är William 1vecka & 4dagar och han blir bara större och större :'D
Tänkte att eftersom alla tjatar så fruktansvärt mycket om att få träffa han/oss så skriver jag här: Ingen får träffa plutten förens i början av nästa vecka som tidigast för att han fortfarande är så liten och känslig & vi vill inte att han ska bli sjuk,
och de som vill träffa honom nästa vecka får ta och åka hem till mig för jag orkar inte ta mig någonstans med honom.
Dels för att de tar hundra år innan man väl är ute ur lägenheten och sen för att de är så jobbigt, plus att de är så mycket bakterier i luften utomhus att jag helst stannar inne.
Men ah de är väl bara att ringa och höra efter så är ni välkommna hit :)

Angående babyshowern som ska hållas så blir det efter jullovet och då är storlek 50 för litet så de som tänkt köpa kläder vet det :)

Nu vill han ha mat, vi hörs.
Och jag hoppas ni är förstående att det är svårt att uppdatera bloggen lika ofta nu när junior är född.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0