Oups de tog visst längre tid än tänkt

Nu väntar vi på tunnelbanan och är på väg mig öppna förskolan.
Ville egentligen ha åkt senast tio över men ville tvätta håret så jag passade på eftersom Violade somnade.
William fick duscha först och sedan lade jag fram kläder till honom, bytte blöja och klädde på Viola & sist tog fram kläder till mig innan jag hoppade in i duschen.
Så tiden rann iväg som vanligt när man tror att man hinner göra massa saker på väldigt kort tid.
Men vi är i alla fall rena, fina och luktar gott.
Som ni förstår hann jag inte heller tänka på att få med lite bullar eller något annat så det får jag lösa längs vägen.
Vi ska göra ett snabbt stopp i Medborgarplatsen för att köpa en sak men det är hemligt.
Efter det så går vi vidare till öppna.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0