Stress & kaos

Det blev hemskt stressigt när mamma skulle ta barnen och kaos med allting.
Jag fick ta barnen och springa till tunnelbanan för att inte missa den jag senast kunde ta och då tog jag mammas åkkort precis innan.
Men jag glömde det viktigaste, ge henne nycklar hem till oss!
Så jag frågade två vänner ifall de möjligtvis var i stan men båda var hemma, annars hade de varit så att de kunde mött upp mig och fått nycklar och sedan mött upp mamma.
Blev så ledsen och besviken på mig själv att jag nästan började gråta när jag ringde mamma från unga station.
Hade ju lagt fram recept på middag de kunde göra och tagit fram mjölk men men.
Det löste sig ändå, mamma köpte en remsa och åkte hem till sig med barnen.
Sedan efter kursen så tog Kim tunnelbanan hem och skyndade sig för att se fotbollen..
Själv så tog jag bilen och åkte & hämtade Viola.
För William bestämde med mormor att han skulle sova där så honom fick jag inte med hem.
Men jag fick massa pussar och kramar innan jag åkte, söt pojken!

Trackback
RSS 2.0