Snart sover jag på balkongen...

Eller i badkaret det funkar ju det med!
Är så otroligt trött på gnäll under kvällen/natten när jag ska sova.
Först hade vi det jobbigt när hon fick sin 5e tand och nu är det jobbigt för att hon är förkyld.
Nu har förkylningen börjat släppa lite men då hostas det istället.
Stackars liten såklart men blir helt knäckt av sömnbristen, tack och lov för att William sover på nätterna!
Tror dock inte att Kim hade uppskattat om jag hade börjat sova någon annanstans för då skulle han få gå upp och leta napp varje gång hon gnäller.
Anledningen till att jag väljer badrummet eller balkongen är för att det är dörr dit så ja kan stänga ut/in mig haha.
Börjar bli lite övertrött känner jag och då blir jag en aning flamsig & oseriös men det bjuder jag på nu.
Nu låter det som att hon sover djupt igen så då ska jag passa på.
Imorgon blir ännu en fartfylld dag för oss som det ser ut nu, natti.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0