Så var denna dag avklarad!

Måste erkänna att jag kände mig lite nervös imorse och en aning blyg, tillbakadragen och tystlåten var jag nog idag.
Kanske inte så konstigt när man får lära känna nya människor och samtidigt ska ta in massor av intryck.
Det gick hur som helst väldigt bra idag och där kom min snabb och lätt lärda sida fram för det tog knappt en halv dag tills det kändes okej.
Så efter lunch fick jag packa ordnarna själv och det gick faktiskt bra, blev förvånad över mig själv och glad över att det var roligare än jag hade förväntat mig.
Men det är en del matte i detta jobb så nu får hjärnan jobba lite men det behövs verkligen!
Ser fram emot morgondagen och vad min handledare hittar på för kluriga övningar då.
Känner mig också nöjd med arbetstiderna och tänker inte ens fråga om jag får börja tidigare.
Det skulle nog bara bli stressigt om Kim skulle skjutsa mig på morgnarna och slarv med frukosten så 9-17:30 får funka denna vecka.
När jag kom hem kände jag verkligen att det hade tagit på ryggen av alla tunga lyft så får försöka att inte glömma bort att jobba ergonomiskt.

Riktigt arg blev jag dock när jag hade slutat och sprang hela vägen till bussen men han stannade inte ändå..!
Så det slutade med att jag fick gå till Svedmyra och ta bussen hem därifrån så det blev en promenad på lite mer än 1,5km efter jobbet.
Inte det roligaste kanske men men det var bara att knalla på, tror jag var hemma kvart över sex.
Då hade dom ätit såklart så mamma fick värma på maten åt mig.
Tack för att du ställer upp och bor hos oss denna vecka så att jag kan få jobba!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0