Lite små irriterad sådär..!

Har börjat med P-ring(nuvaring) sen två månader tillbaka och denna månad mår jag så himla konstigt.
Trött som en tok, får ont i ögonen, magont, svullen mage och illamående så det känns som att jag ska spy.
Hade jag inte haft något skydd hade jag varit helt övertygad om att jag är gravid!
Men jag tyckte de kändes lite suspekt så jag googlade och tydligen är det vanligt att må såhär vilket gör mig besviken och irriterad.
Har ju tyckt det här är det ultimata skyddet, lätt som f*n och omöjligt att glömma bort men att läsa att man kan må såhär jämt känns inte alls lockande..
Men sen fick jag höra att det kan ta uppåt sex månader för kroppen att vänja sig vid preventivmedel.
Så jag får väl inte ge upp för tidigt helt enkelt men sen när den tiden har gått hoppas jag på att slippa några biverkningar!
Någon annan läsare med ring som mår si sådär?


Postat av: Pernilla

Ohja, började för 2 veckor sedan. och har mått exakt som du beskriver... Hoppas det ger med sig, för så här kan man inte gå runt och må!

2013-04-16 @ 18:04:40
URL: http://www.honpk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0