Lämnat in telefonen, hoppas på en fungerande nu..

I juni förra året gick min Iphone 4 totalt sänder och jag förlängde abonnemanget mot en Iphone 4S.
Lämnade även in den trasiga telefonen genom försäkringen efteråt för att få en helt ny Iphone 4.
Men den utbytningsenheten var helt värdelös!
Har försökt låsa upp den i flera månader men Telenor har inte varit snabba och de har varit mycket problem.
Det hela har i alla fall slutat med en helt död telefon som jag och pappa nyss lämnat in.
Den fick inte ens upp "lås upp telefonen" utan dog innan och går inte att ladda heller.
Nu borde vi få en fungerande telefon om ett tag.
Men kan inte förstå att man kan få en helt ny telefon som inte ens fungerar?!
Hade pappa inte varit så kunnig inom elektronik så hade jag dessutom betalat 350kr för en upplåsningskod jag inte hade kunnat nyttja..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0