Idag är en seg dag..

Har varit seg nästan hela dagen sen jag vaknade men det jobbigaste är att idag känner jag verkligen i kroppen att jag varit med om en bilolycka.
Har så in i h*lvete ont i nacken, huvudvärk och ont i ögonen..självförvållat jag vet det men de är jobbigt ändå.
Hoppas på att det har gått över tills imorgon!
Men tack och lov så är Wille så fin och förstående att han ser till att jag får vila och leka utefter hur mycket och länge jagg orkar, min finfina pojke.
Det går knappt att blogga för att jag måste ta små pauser för ögonens skull, funderar på att gå och hämta Kims glasögon som han skaffade när han spelade mycket innan vi träffades.

Postat av: Anneli

Ush då, otäckt med olyckor :( hoppas du mår bättre imorgon! och William med såklart :)

2013-01-02 @ 21:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0