Fina kommentarer värmer!

Läste nu kommentarerna på mitt inlägg om några tankar mitt i natten när Viola hade vaknat, William var dålig och jag var helt slut.
Kul att få respons och att inte känna att man är ensam om att tänka knäppa saker ibland.
Som ni skriver så överväger de fina, roliga och mysiga stunderna helt klart de jobbigare stunderna och tur är ju det!
Skulle man känna tvärtom kanske man borde söka hjälp för att få det att kännas bättre.
Tycker även att man ska kunna få skriva om hur de är att vara förälder och inte bara skriva om det mysiga och fina som så många andra gör utan att få elaka kommentarer eller bli dömd som en knäpp/dålig morsa..
Nu fick jag bara positiva kommentarer men många kan ju ha tänkt något fast inte skrivit något.
Men jag väljer att dela nästan alla mina tankar för er för att jag känner för det men även också för att unga som googlar efter mamma bloggar ska kunna få upp denna blogg och läsa om att det faktiskt även är jobbigt ibland.
Ibland kan jag känna att med all trots kommer jag ha mina första gråa hårstrån vid 30år, då är barnen 14år & 10år- härliga åldrar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0