Det känns i kroppen nu..

Ja jag är ju inte van vid att jobba och det känns verkligen nu för kroppen värker, tröttheten är jobbig och huvudvärken kommer ovanligt lätt.
Dessutom har jag klantig som jag är klämt lillfingret idag så har så satans ont!
Det är svullen, blå/lila och gör ont bara man andas på det..eller nej men när man nuddar det så gör det ont såklart.
Råkade mosa fingret mellan en pappersbunt och stålställningen för att jag slant med handen och då var det kärt.
Hoppas detta är enda olyckan för denna vecka för jag vill gärna inte vara blå slagen överallt i slutet på veckan.
Men hur som helst gick det ännu bättre idag och imorgon ska jag få lära mig linjegods & Schenker plock för det skiljer sig tydligen från det jag har gjort hittills.
Kan verkligen rekommendera lager för dem arbetslöse som söker jobb, det är mycket roligare & lättare än man kan tro!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0