Dags att ta tag i sysslorna

Känner att tiden rinner iväg nu och att det börjar bli dags för att plocka lite och städa lägenheten.
Dammsuga och skura golvet i köket, förbereda inför middagen, tömma & fylla diskmaskinen, bädda sängarna och se till att Wille duschat.
Men först vila lite i sängen och sen klä på mig för just nu går jag omkring i underställ.
Min kära syster och hennes fina sambo kommer över på middag nämligen och de blir extra fin middag då hon precis har fått ett jobb på en advokatbyrå.
Så vi passar på att fira det och hoppas på att det är ett bra ställe med bra personal denna gång.
Hon förtjänar verkligen lite medgång i livet nu efter de ena och de andra skit jobb hon haft och andra saker på de.
Bara hoppas på att Natte hittar något bra snart så att de kan flytta ut från mamma inom nåt år!
Kim är lite låg idag så jag lär nog få fixa allt själv mot att han ser till att inget barn stör mig undertiden jag uträttar underverk.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0