Vardagen knackar på dörren

Ja imorgon är det dags för dom vanliga rutinerna igen och gå upp tidigt för nu ska han äntligen tillbaka till dagis efter en hel vecka hemma.
Som han har längtat, tjatat & räknat ner dagarna och nu är det dags!
Ska faktiskt bli skönt och bra att få gå tillbaka när vi haft en så bra vecka hemma för då känns det bättre.
Hade känts super trist om veckan bara vart skit och jätte jobbig och sen lämna på dagis igen precis som att man lämnar bort så fort som möjligt..
Nä jag skulle absolut kunna ha honom hemma mer men nu vill han leka med någon annan än Viola och kunna prata med någon som svarar honom.
Ska passa på att vila lite under kommande vecka när hon sover och baka mera bröd samt planera veckans mat.
Måste även ta tag i att inkomst ändra på försäkringskassans & Stockholm stads hemsidor så dagis avgiften och framtida föräldrapenning för Kim blir rätt.
Ska även skicka iväg mitt CV till dom sista jobben jag tänkt söka och försöka hinna leta extra/helgjobb under veckan.
Tänker även ringa frisören och kolla om hon har någon ledig tid snart då mitt hår är katastrof.
Så där kommer lite mer än 1000kr ryka av vagn pengarna men får förhoppningsvis sulkyn såld i veckan då jag har fått några svar på nya annonsen jag lade upp idag på Facebook.
Får jag barnens tänkta bröllops kläder sålda så får jag tillbaka pengarna jag ska klippa mig för.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0