Ursäkta mig igen..

Vet att uppdateringen är dålig men ärligt talat så orkar jag inte just nu, missfallet har förstört kroppen eller något.
Till och från mår jag riktigt kasst, är trött, slut i kroppen, huvudvärk, obalans med hormonerna och andra stunder mår jag strålande.
Sedan har jag ju idag varit hemma med Viola och tagit tag i mina sysslor så jag har tvättat, hängt tvätt, dammsugit, diskat och gjort rent i köket.
Plus att vi var på öppna förskolan idag och sedan spenderade kvällen hos svärfamiljen.
Försöker få Viola att somna om men det känns inte troligt så lär väl få vara vaken till tolv säkert..
God natt i alla fall och ska bättra mig när kroppen är med på noterna igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0