Tiden räcker inte riktigt till..

Känner bara en massa ångest nu när jag tänkt sova, får så dåligt samvete över hur lite jag har fått gjort idag & senaste tiden.
Hemskt men måste ta tag i det nu, helst igår men kanske imorgon om jag har tur!
Kryper i hela kroppen och längtar så tills det inte finns något att göra, lite knäppt kanske men må så vara.
Jag måste hur som helst hänga upp tvätten som ligger i maskinen, tvätta dom ner spydda gosedjuren, bädda om vår säng, dammsuga och skura köksgolvet, dra ihop bordet & byta vaxduk.
Sen vill jag även göra fint vid symaskinen, göra rent toaletterna nu när de e färdig spytt, göra rent badrummen noggrant, boka tid till tvättstugan och tvätta bort all tvätt, tvätta suffletterna på vagnarna, fota dom & lägga upp annons på dom och allt annat jag vill bli av med.
Det vore även ett plus i kanten om jag hade massor av tid & energi över när allt det där är ordnat för då vill jag pyssla med barnen.
Ännu lyxigare vore det med en tid till frisören och ett besök på salongen men vem driver jag med?
Mig själv uppenbarligen för när har man tid med sånt här när man har två barn hemma, är tacksam så länge dom inte bråkar dagarna in & ut haha!
Nej jag måste passa på att ge busarna beröm för dom är stundvis riktiga änglar som leker hur fint som helst & gör söta, roliga och fina saker.
Nu ska jag i alla fall sova och hoppas på att vakna pigg som en duracellkanin så att jag hinner fixa lite innan frukosten.
God natt på er.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0