Schysst start på nya jobbet

Känns lite typiskt och tråkigt att allt var tvungen att hända just nu när jag skulle börja på nytt jobb i måndags.
Men jag tycker ändå att det har gått bra hittills och hoppas på att det kommer gå ännu bättre idag.
Har även börjat prata mer med mina nya kollegor som verkar vara ett muntert gäng.
Är sjukt trött idag och hade mer än gärna sovit vidare men måste upp och fixa så att jag får med allt som Milla kommer behöva idag.
Har sådan tur att hon jobbar hemifrån ibland och har erbjudit sig att ta henne då om det går så att jag kan jobba.
Så idag blir det första gången dom är ensamma en hel dag men det tror jag kommer få strålande!
Det var nog lite tur i oturen att jag började denna vecka för nu har jag sluppit att bara vara hemma & vara nedstämd utan blir ju tvingad att tänka på annat.
Sen har tiden också gått fortare vilket har känts skönt!
Bör dock gå och köpa mig en kalender så att jag kan skriva in vilka dagar jag jobbar och vem som är barnvakt när så det blir enklare att hålla koll.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0