Kärlek till min underbara fästman

Jag skrev igår att jag hoppades att busen skulle sova länge imorse men icke då..
Runt halv åtta om inte lite tidigare var hon vaken och i ren reflex reste jag mig upp och halv sprang in till Williams rum för att sova vidare där och förhoppningsvis slippa gå upp.
I sömnen hör jag hur Kim har gått upp och stänger dörrarna till rummet så Viola inte kan gå in där.
Ger henne frukost och fixar så när jag sen vaknat och hunnit sträcka på mig skickar jag sms och ber dom komma.
Då öppnas dörren och båda tittar in varav Viola blir helt lycklig i ansiktet & springer till sängen så sen myser vi allihopa i sängen en stund.
Kan tillägga att klockan var lite efter nio när dom kom så då fick jag en schysst sovmorgon och 8 1/2 timmars sömn så jag är rätt utvilad idag.
Är så himla tacksam över att jag har en så bra sambo och pappa till Viola som även är som en pappa för William och som tar sitt ansvar!

Imorgon ska Kim få sovmorgon och då tänker jag baka scones så när han går upp eller när vi väcker honom står frukosten på bordet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0