God afton kära läsare

Nu har hela dagen gått och det är dags för oss eller mig i alla fall att sova nu.
Vi glömde tyvärr bort att kolla på den där saken efter bion så det hoppas jag att vi gör imorgon istället då det är halv viktigt.
Åt god middag som vanligt och umgicks med Kims familj men det känns konstigt att det är söndag imorgon eftersom vi vanligtvis kommer över på söndagarna.
Viola somnade direkt när jag satte henne i bilbarnstolen för att börja klä på oss och åka hemåt.
Så trött var hon efter kaos kvällen igår och hon sov vidare i sängen som en sten.
Vi har kollat på två avsnitt av The Walking Dead nu under kvällen och passat på mysa.
Nu är jag super trött och har ont överallt, god natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0