En tråk dag avklarad

Har haft en sån där måste göra viktiga saker dag idag och har inte alla gjort något särskilt kul.
Bara varit hemma, skickat iväg mitt CV, fixat annat på datorn, kollat vagnar då båda förhoppningsvis snart är sålda och det har lett till en halv missnöjd Viola.

Men morgondagen blir mycket bättre för då ska Wille åka skridskor och vi kanske stannar en stund & snörar på mig mina skridskor för imorgon ska dom ha klubba & puck också.
Ska eventuellt träffa Kajsa imorgon men har inte riktigt bestämt det än utan bara pratat löst om det på telefon men åker ogärna kommunalt så långt när jag har grabben på dagis.
Det blir för stressigt och struligt med att se till att Viola äter & sover när hon ska.
Kim ska på matchen imorgon med svärfar så då har jag bjudit hem Ida på en mys kväll.
Ska bjuda på någon god vegetarisk rätt som alla kommer gilla men har inte bestämt mig för vad än.
Super bra med en kött fri dag i veckan, någon som alla borde ha.
Trevligt att få umgås med en kompis som dessutom gillar barnen & som William också gillar, att inte bara umgås med mammor.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0