Det känns sjukt bra!

Har hela tiden trott att jag skulle ha ångest och må dålig men jag känner sån otrolig lättnad!
Att redan nu veta att hon börjar i augusti och Kim har ett datum att begära ledighet runt är bra, ute i god tid så han inte kan bli nekad.
Längtar så efter att börja jobba men enbart av anledningen att kunna spara så mycket som möjligt så att vi kan köpa så snart som möjligt.
Det känns mer verkligt nu och speciellt eftersom jag sökte fler jobb i lördags.
Jag tror och hoppas att det kommer gå bra för hon är ju förtjust i andra barn men är samtidigt en liten morsgris när jag är i närheten.
Men eftersom det var så himla enkelt att skola in William hoppas jag på samma tur denna gång!
Vilken tur att jag gick in för att ändra inkomsten så att jag såg att hon redan är erbjuden plats.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0