Det gick SJUKT bra!!

Intervjun gick strålande och chefen erbjöd mig att börja redan imorgon!
Det kommer nog inte gå men nu ska jag prata med mamma när jag mött henne, ringa förskolechefen på Williams dagis, prata med pappa om sommaren och semester och kolla vad jag har för möjligheter att börja jobba nu.
Samt hur många dagar , en tanke är att börja med två dagar och sedan öka så Viola hinner vänja sig vid att jag inte är med henne och det inte blir sådan chock som i somras.
Känner mig så himla glad nu och onsdagen är räddad.
Mitt enda bekymmer är hur det kommer bli med sommarjobbet som jag är erbjuden av Papyrus men ska ta upp det nästa gång hon ringer.
En tanke är att jobba tre dagar på det här eventuella jobbet och två hos dom för att visa mitt intresse.
Blir jag även erbjuden kvällskörning på Smålands Logistik kanske jag kan pussla in det också.
Känner mig oväntat peppad för vad arbetslivet har att erbjuda mig jämfört med hemmalivet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0