Den där hemliga hemligheten

Åh vad roligt det är med hemligheter för folk blir så nyfikna och gissar på allt möjligt haha.
Men än dröjer det innan våra familjer & vänner och ni läsare får reda på något så ni får längta i några veckor till.
Mamma var väldigt nyfiken igår när hon fick passa barnen på öppna förskolan helt oplanterat.
Men det dök upp en sak jag var tvungen att fixa just då efter ett telefonsamtal så det var tur att mamma kunde med så kort varsel!
Det är något roligt, mysigt, nytt & spännande i alla fall men och andra sidan det är ju mycket.
Nytt jobb, flytt, ny vagn, ny bil, bröllop, syskon ja listan går att göra längre.
Sug på karamellen ni, gissar någon rätt med en kommentar här så får den personen något.
Förslagsvis fika med barnen eller en kväll med mig om det är någon som känner mig.


Postat av: Nathalie

I know i know i knwo ;););) .
hihi, nu blir det ännu mer nyfikenhet hos alla andra ;)

2013-02-22 @ 20:01:09
Postat av: Sofia

Du är gravid.

2013-02-22 @ 20:24:03
Postat av: Clara

Jag vet jag vet! För jag såg var ni var idag och vad i gjorde!

2013-02-24 @ 17:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0