Där slog tröttheten till..

Helt plötsligt blev jag bara så otroligt trött, som en blixt från himlen, fast det är nog inte då konstigt ändå.
Har ju haft båda barnen hemma hela veckan & gjort massor av saker plus att det blev väldigt sent när vi sov hos mamma.
Klockan två på natten slutade vi prata och gick & lade oss, inte varit vaken så länge på väldigt länge minns inte ens när senast var.
Men det var så mysigt & så skönt, få prata ostört om allt och ingenting verkligen.
Sov i Williams säng i en timme nu ikväll efter att jag hade läst bok för honom & kära nån vad skönt det var!
Hade utan problem kunnat sova vidare för natten men valde att gå upp så att jag och Kim får umgås lite.
Kommer dock inte bli så sent ikväll ändå för imorgon är det lördag med massor av lek & bus.
Lär vara lika trött imorgon kväll som jag är idag då vi ska leka hos grannen efter lunch & sen åka och lämna Viola till gudmor Bella för att sedan gå ut & äta med William och avsluta med bowling.
Har man skött sig under veckan ska man få känna det så imorgon kommer han bli super glad!


Postat av: sofia

Hej, fin blogg du har!
Lust att göra ett blog'vin byte?
Kraaam :)

2013-02-08 @ 21:52:24
URL: http://www.sofiafredin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0