Åt h*lvete med lördagsmyset!

Hade räknat stenhårt med en mysig kväll också men jag hann inte ens gå på toa efter middagen innan dom blev sig själva igen.
Kim har de riktigt lyxigt som slapp nattningen idag.
Först speedade dom upp varandra, började med knäpp lekar & slutade lyssna på mig och sen blev det krig när dom skulle sova.
Sist så skrek dom ikapp & Viola är värst av dom för hon har kommit på ett monster skrik som skär igenom märg och ben verkligen..
Så det blev ingen paj & inget lördagsgodis men Wille somnade i alla fall snabbt när han väl lagt sig, utan att ens fråga efter kvällsmål.
Men Viola hon den lilla räkan hon har sjungit opera i en timme till och från, tycker synd våra grannar.
Nu är hon lugn, ligger i sängen och jag hoppas att hon också somnar snart så jag kan ta checka in på rehab i soffan.
Är helt förstörd i huvudet nu sorgligt nog haha.
Men jag har ju en hel paj att trösta mig i så det känns nog bra om en halvtimme eller så.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0