Arbetsintervju nästa!

Nu är jag och barnen på väg mot gullmarsplan för att möta mamma, klantade mig så sjukt imorse..
Missade bussen vi var tvungna att ta för att hinna till dagis så nu får Wille hänga med, letade efter ett sl-kort att fylla på men hittade det inte ens så var väldigt onödigt.
Dessutom fungerade inte nya kortet att fylla på så måste fixa det på sl-center men sen kom mamma på att vi bara byter kort så fixar hon det åt mig.
Hann i alla fall med att platta håret, duscha, sminka mig och hitta något att ta på mig samtidigt som båda barnen åt frukost och William sedan klädde på sig.
Är lite små nervös över hur det kommer gå faktiskt men jag hoppas på det bästa och att det är ungefär som Atousa sa.
Ett jobb som funkar med att jag har Viola hemma skulle vara super, mer arbetslivserfarenhet och det ökar chanserna för jobb i framtiden.
Dessutom är jag väldigt tidig eftersom jag ska vara där tio men är framme om några minuter.
Kanske får komma in tidigare om jag har tur.
Uppdaterar er efteråt, håll tummarna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0