Testar på ett nytt mellanmål

Blev tipsad av en kompis på facebook en en lätt lunch/mellanmål till små barn och blev genast sugen på att testa det idag och jag tror nog att barnen kommer tycka det är gott.
Hennes recept är utifrån en liten portion så jag får pröva mig fram men det är bananpankakor jag ska pröva på.
Då behöver man ägg, mogna bananer och mjöl. Sedan steker man det i lite smör.
Smeten låter lite små konstig när jag läser det men de kanske ser bra ut när jag väl håller på.
Det låter väldigt gott och lite lagom mättande.
Lägger till en bild i detta inlägg senare när det är färdigt!
Ska börja snart men än så länge sover Viola fortfarande och vår film är inte slut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0