Vilken otrolig lyx!

Violade somnade kvart över sju idag eller ja då sov hon och jag la henne klockan sju, hon somnade till och med ifrån vällingen haha!
Fast en timme senare nä William sov så vaknade hon till..å nej nu är kvällen förstörd tänkte jag men icke efter max 45 min så sov hon igen.
Då hade jag bara behövt ge henne nappen några gånger och lägga henne ned när hon hade satt sig upp eller ställt sig upp.
Jag har med andra ord njutit av en kväll med bara mig själv för Kim är borta på spelkväll med grabbarna.
Har inge gjort ett skit faktiskt och det har varit så skönt men nu ska jag sova.
Är ju faktiskt lördag imorgon och då har jag lovat mys med William och godis till kvällen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0