Träningsvärk som heter duga..

Jag har sån otrolig träningsvärk i benen och även lite vid revbenen om jag sträcker på mig.
Hade glömt hur mör man blir av yoga, det ser ju ut att vara så lätt men icke det är krävande det med.
Dessutom joggade jag till dagis imorse och det var en rejäl pers!
Så nu ska jag fortsätta med det de dagar som vi kommer upp i tid och vädret tillåter det.
Jag ska ha tillbaka min kropp, det finns inget annat!
Vill känna mig smidig, stark, uthållig, snygg & fräsch med en schysst rumpa och inte som nu då jag bara är smal och sladdrig..
Hösten 2012 tillhör mig och nu är de bara att fortsätta, träna tills man spyr eller svimmar som förr i tiden då träning var ALLT för mig!
Nehe nu säger vi god natt här hemma.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0