Tack och hej för mej

Nu måste jag sova för imorgon väntar jobbet, kanske sista dagen på Smålands Logistik dessutom.
Lite sorgligt faktiskt för jag ska köra lill bilen i slaktis imorgon så får inte träffa gubbarna i Lunda heller.
Men jag ska ringa Sören och dubbel kolla om det inte behövs någon mer hjälp i veckan.
Börjar fem så behöver somna snabbt nu fast det borde inte bli någon jätte lång dag imorgon för det brukar de inte vara på den bilen.
Fick reda på i slutet av veckan att jag bara behövdes på måndag som det såg ut då.
Så imorgon ska jag ringa på en annons jag sett på platsbanken och mejla min ansökan till ett annat jobb efter att jag har slutat.
Det ena är deltid mellan 05-09 och det andra är heltid med 40h/v alltså 8 timmars dagar.
Vill dock veta lönen på deltids jobbet men det skulle fungera att ha det och något annat på deltid för att testa på lite.
Börjar jag någon annanstans så tänker jag baka något att fika på som jag kan bjuda på som tack för att de hjälpt mig in på arbetsmarknaden!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0