Storstädning

Nu har vi storstädning här hemma och William har gladeligen tagit bort alla leksaker, dammsugit & skurat sitt golv.
Nu vilar vi framför hockeyn sedan ska jag göra rent bakom spisen då att vi kan skjuta tillbaka den så att Wille kan skura golvet i köket & hallen.
Ska packa en maskin tvätt, bädda om sängarna, lägga ned Violas kläder i hennes byrå och det som är för litet ska ned i kartongen i källaren.
Samt packa upp min resväska som jag fortfarande inte har gjort än hehe.
Ikväll ska vi njuta av hur duktiga vi har varit!
På måndag eller när Kim är färdig ska vi göra rent ugnen för han ska testa att göra eget snus.
Idag eller imorgon ska även badrummen göras fina, å jag älskar när det är rent och fint.
Har för den delen en maskin disk igång nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0