Nu får det vara nog!

Nu har vi ringt hit ströningsjouren och hoppas på att få lite hjälp via dem, vi har helt enkelt tröttnat på att de verkar tro att de har ensamrätt på området här och får bete sig hur som helst.
Viola hade garanterat somnat om efter vi kom hem vid åtta tiden om det inte hade varit för dem, jag menar jag bytte hennes blöja och hon sov vidare ändå men efter femton min vaknade hon till och sedan var det kört.
Hon somnade för tio minuter sedan,ett spädbarn ska INTE somna så sent för att de inte kan komma till ro tidigare!
Då har vi båda försökt vagga henne till sömn flera gånger om och inte lyckats, till slut gav vi upp och lämnade henne i sängen då måste hon ha däckat till slut för jag har nyss lagt täcke över hennes ben.
Dessutom har vi fått stänga igen ventilationen helt och håller i sovrummet för att deras rök från veden de eldar går in annars och det luktar ändå lite svagt om man står precis vid fönstret.
Så borde det inte heller vara? Nu kommer det bli super varmt när vi lägger oss för så blir det i sovrummet..
Ni märker nog klart och tydligen att vi är en anning bittre idag då detta förstörde våra lördagsplaner då vi trodde att vi skulle få en lugn lördag kväll tillsammans.

Postat av: Anneli

Låter inge vidare, hoppas ni får hjälp. Men ditt inlägg gör att jag känner mig aningen mer tacksam över våra underbara grannar. Grannens lilltjej frågade till och med om lov att få hämta en boll som råkat hoppa över till oss igår <3 hur gulligt är inte det ^^ känns lite betryggande att vissa fortfarande uppfostrar sina barn att ha respekt och ödmjukhet för sin omgivning.

2012-09-02 @ 19:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0